the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

رویاهایی که از دست رفتند.........

برای روزها می نویسم...روزهایی سرشار از بودن و نبودنها. 

برای داستان هایی می نویسم که هیچ گاه نوشته نشدند... 

برای شعرهایی که هیچ گاه نسرودم... 

برای کسانی که هیچ وقت نبودند... 

برای لحظه هایی که از یاد رفتند... 

برای جملاتی که گفته نشدند... 

برای ثانیه هایی که نبوذند... 

می نویسم... 

برای رویاهایی که از دست رفتند،برای بهارهایی که نیامدند،می نویسم،برای کاغذهایی که پاره نشدند،برای کتابهایی که خوانده نشدند،می نویسم،برای چشم هایی که ندیدم... 

برای بسته هایی که هیچ گاه به مقصد نرسیدند...برای راه هایی که طی نشدند...برای فاصله هایی که از بین نرفتند...برای انسانهایی که با هم نبودند...برای احساساستی که بیان نشدند....برای منطق هایی که درست نبودند...برای عشق هایی که منطقی نبودند...برای منطق هایی که عاشقانه نبودند...برای کسانی که بزرگ نشدند...برای کودکانی که کودک ماندند... 

برای کسانی که رفتند...برای کسانی که بر نگشتند...


دیگه نبودنت مهم نیست........

خسته ام  از این دنیای به ظاهر زیبا
 
  از این مردم که به ظاهر  صادق و با وفا اند 
 
 خسته ام  از دوری  , از درد انتظار از این بیماری نا علاج
 
خسته ام از این همه دروغ  و نیرنگ ... خسته ام 
 
آری پروردگارا از این دنیا خسته ام از آدم هایش
 
از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام 
 
پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت
 
در میان دل مردم  نیست همش نیرنگ پیداست
 
دیگر دست محبتی در میان مردم نیست
 
دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست
 
سفره ی دل مردم همش دروغ است
 
به ظاهر پاک و صادقانه است.........

اسم تو بارونه................

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن


حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست.

پاریکال.......

یادمه بچه که بودیم، وقتی پاریکال (خــــر پــِـرین) مـُرد،
خیلی دلخور شدیم و بغض کردیم....







زندگی سخــت شده یا ماها یه ریزه سنگدل و بی احساس؟

....................

mer30 Behdad................. 

ماه من......

ماه من....... 

تمام نا تمام من  

با تو تمام می شود.

پیلگی بهتر از این پروانگی.......

خانه ایی ویران تر از ویرانه ام

من حقیقت نیستم افسانه ام

گر چه سوزد پر ولی پروانه ام  

فاش می گویم که من دیوانه ام

تا به کی اخر چنین دیوانگی

پیلگی بهتر از این پروانگی