the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

پیلگی بهتر از این پروانگی.......

خانه ایی ویران تر از ویرانه ام

من حقیقت نیستم افسانه ام

گر چه سوزد پر ولی پروانه ام  

فاش می گویم که من دیوانه ام

تا به کی اخر چنین دیوانگی

پیلگی بهتر از این پروانگی

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:34

چرا تو اینجوری میکنی؟؟؟؟؟
خب
تو یه چیزی گفتی منم ناراحت شدم
اینجا گفتم جوابمو ندادی
خب مجبور شدم اونجا بگم
حالا هم چیزی نشده
بیخیال
کسی هم نمیدونه کی بوده مخاطبم
الانم حذفش کردم هرچی نوشته بودم

اره بیخیال..........!

نازنین پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:37

یکتا همون روزا اومد و باهام حرف زد
برام همه چیو گفت
خب تقصیر هر دوتون بوده

اون ازت دلخوره
اون ازت عذر خواهی کرد ولی تو ازش عذر خواهی نکردی
الانم دیر نیست
برو ازش عذر خواهی کن تا اونم بیاد
منم که هستم
فقط همونطوری که گفته بودم کمتر میام

نازنین پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:40

به نظر من بهتره با چند نفر دیگه هم اینجا دوست بشی
خیلی بهتره
اینجا هم از سوت و کوری در میاد
خب دیگه
حالا لوس نشو
من هستم
دوست دارم بازم یکتا بیاد اینجا تا بشه مثه روزای قبل

نازنین پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:52

میگم بعد ازین عمومی نظر بذار
باشه...!
راحت تره

راستی واقعا کابل زندگی میکنی؟؟ !!
آخه اون امامزاده فک کنم توی قزوین بودش

عمومی نه.
نازنین میاما کابل چیه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد