the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

نازنین ....

تنها گناه ِ ما ..

این بود که نفس می کشیدیم ..

چه گناه ِ مکرری ..

اصرار بر این گناه ِ کوچک بود که ..

بزرگ شدیم ..

و اکنون نفس است که ..

میان ِ رفته و نیامده ..

می رود و می آید ..

تا باز شاید ، بزرگتر شود ..

گناه ِ بودن ِ ما .. .

نازنین ..

نگاه کن ، بزرگ شدم ..

آن هم بدون تو ..

آنقدر ها هم سخت نبود ..!

به پای عشق من بمون .............

اغوشتو به غیر من به روی هیچکی وا نکن......

منو از این دل خوشیا ارامشم جدا نکن....

من برای با تو بودن پر عشقو خواهشم...

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم..

چشمای مهربون تو منو به اتیش میکشه....

نوازش دستای تو عادت ترکم نمیشه..........

فقط تو اغوش خودم دغدقه هاتو جا بذار

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار..

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن..

فقط به من بوسه بزن به روی جسم و تن من.


باز هم.....

این روزها حرفهایم بوی ناشکری می دهند

اما تو....

به حساب تنهایی ودرد دل بگذار.

باز هم مثل همیشه

باز هم......

بذار ما رو بسوزونن جهنم تو همین دنیاست......

تقاس چی رو داری میگیری که تا اینجا کشوندیمون؟؟

کجای راهو کج رفتیم که تو اینجا رسوندیمون؟؟؟

تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود..

تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود...

تقاس دل کشی های یه ادم تو همین دنیاست..

بذار ما رو بسوزونن جهنم تو همین دنیاست......


فال نیک........

مدتهاست که دیگر رنگها برایم بی رنگ شده اند

رویا هایم خیس شده اند

سکوت صدایم را گرفته

 دلم بی تاب شد است

مدتهاست یادی از تو نمیکنم........