the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

باور کن..

باور کن تقصیر دلم هم نبود...

تو انقدر خوب بودی

انقدر خواستنی

که هیچ کس تلخ از زیر بار شیرینیت بیرون نمی امد

ای جان دلم..

گفته بودمت وقتی میخندی خدا هم حسود می شود به من

برای این همه داشتنت؟!...

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 12:16

من چی کنم با این همه لطف شما!
یکمم کار کنی بد نیستا!!

samira یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://eshgh-e-suorati.blogfa.com

من آنچه را احساس باید کرد
یا در نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که آیا دوستم داری
قلب من و چشم تو می گوید به من آری...

فریدون مشیری

هرگز نمی پرسم که آیا دوستم داری ...
مرسی زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد