the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

بگـذار دیــوانــه بــاشــم!

مـدت هــاســت کـــه رفتــه ای !

دقیــقــه هــای نبــودنــت را مــی گــویم

پیــر شــده ام پــا بـه پــای پنــجــره هــایــی

کــه پشــت تمــام آن هــا

تـــو ایســتاده ای ..!

انــگار کــه میبــنی حــال و روزم را..!

و مــن بــارهــا بـه خـیال بــاورهــایــم

بــرای هــر شــاخــه درختــی

کــه در نــوازش بـــاد تکــان مــی خــورد

دســت تــکان داده ام و بـرای هــر قــاصــدکـی کـه

بــر شــانــه ام مــی نشــیند

ارزوی محــالـی را بــازگــو کــردم ..!

تــا شــایــد...!

بــاز نخــواهـی گشــت مــی دانـم!

امــا ...

بگـذار دیــوانــه بــاشــم!

نظرات 1 + ارسال نظر
NAZANIN پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 23:26 http://www.arezo0oha.blogfa.com

ز من رمیده ئی و من ساده دل هنوز

بی مهری و جفای تو باور نمی کنم

دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این

دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم

رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید

دیگر چگونه عشق تو را آرزو کنم

دیگر چگونه مستی یک بوسه تو را

در این سکوت تلخ و سیه جستجو کنم

زیبا بود

ممنون.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد