the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

فراموشی......

ناگزیرم عشقم را فراموش کنم....به خاطر اینده ام!!اما در ان حال دیگر اینده ام را نخواهم دید!!بایستی عشقم را از یاد ببرم به خاطر منزلتم اما....باید عشقم را فراموش کنم بخاطر هزارو یک دلیل کارا...اما دلیلی یگانه به ذهنم نمی رسد!بایستی عشقم را فراموش کنم از سر عشق به کسی که دوستش می دارم ایا می توانم ایا به کفایت دوستش می دارم!!؟؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 21:52

اما تا جایی که من میدونم و شنیدم
عشق اگه واقعی باشه فراموش نمیشه!
میشه؟!!!

شما درست شنیدین ولی من نگفتم فراموشش کردم
گفتم باید.... اخرشم که گفتم یعنی می تونم؟!!
ولی میدونم نمی تونم...خودمم تردید دارم.
هنوز درک نمیکنی دیگه ...هنوز چیزی به اسم عشق رو قبول نداری
فک میکنی همه اونایی که عاشقن یه جورایی هوس بازن....
چیکارت کنم اخه.
امیدوارم عاشق بشی...
که میدونم نمیشی..
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد