the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

اقرار می کنم خدایا! در درگاه تو و در محضر ادراکم اقرار می کنم!

من!!! به بیراهه رفته بودم!

و امروز آمده ام تا با کودک احساسم، احساست کنم خدا! گرمای دستانت را به شانه های ناتوانی ایمانم بکش!

خدایا ایمانم را به من بازگردان! ایمانی که در لحظه لحظه کودکی ام با من بود! ایمانی که تنها پشتوانه لحظه های بی کسی ام بود!

امین...........

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 22:49

خیلی خوبه که میتونی اعتراف کنی
اونم به خدا
فکر میکنم منم بیراهه رفته بودم
آمین

اره خیلی خوبه ولی تو روزمرگی دوباره گم میشم.....
دوباره وقتی میخوام بخوابم فکر که می کنم می بینم کلی گناه ریز و درشت کردم.
فقط امیدم به بخشش گناهامه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد