the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

راستی دل من را دیدی ؟.........

دل من تنها بود

دل من هرزه نبود

دل من عادت داشت ، که بماند یکجا

به کجا؟!

معلوم است ، به در خانه ی تو

دل من عادت داشت که بماند آنجا

پشت یک پرده ی توری

که تو هر روز آن را به کناری بزنی

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه ی یک باغچه بود

که تو هر روز به آن می نگری

راستی دل من را دیدی ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 14:17 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

سلام.
این روزها ظاهر فریبنده ،بازار گرمتری دارد .دل کیلویی چند؟
عجب روزگاری شده !!!!!!!

سلام.
واقعا....
روزگار بدی شده.

نازنین شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 18:36

دل منم دیگه عادت کرده ...

به چی عادت کرده اون وقت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد