the foggy alleys

With you with out you I love you

the foggy alleys

With you with out you I love you

خلاصم کن....

چه راهی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست... 

خلاصم کن از عشقهایی که گاهی هست و گاهی نیست. 

تو خوب سوختن و می شناسی سکوتو از من بهتر 

من اتیشم یه کاری کن نمونم زیر خاکستر. 

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 12:33

سلام
اول وب نو مبارک
دوما چرا هنوز غمگین ؟؟؟
سوم
وقتی عصبانی هستی کاری رو انجام نده بعدش ممکنه پشیمون شی
این چی بود تو وب یکتا گفتی؟؟
به فریناز و بقیه چیکار داشتی؟؟؟
خب هرکسیم جای اونا بود بد قضاوت میکرد
بعدم نارون دختر خوبیه
حالا اگه تو دنیای واقعیش شاده دلیل بد بودن نیست
من یه نارون مجازی میشناسم که دوستمه و دختر خوبیه
بقیه شو بیخیال

با هم زودتر آشتی کنین و گرنه با من طرفینا

سلام.
ممنون.
حقشون بود.
بعدشم من کی گفتم یکتا دختر بدیه.
من فقط نظرمو در مورد وبش گفتم اونم عصبانی شد و حرفهایی رو زد که نباید میزد.
حالا بماند که پشیمون شد و ازم عذر خواست
می دونم دختر خوبیه
فقط یکم زود عصبانی میشه
اونم با یه دست کتک مفصل درست میشه.

نازنین سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 21:51

اگه قهر نیستین پس چرا آدرس اینجا رو بهش نمیدی؟؟؟
خودم میدما!!!!

تو باهاش در تماسی ؟
خب برای چی هنوز؟؟؟؟

نه دیگه سفت و سخت دعوامون شد.
دیگه باهاش در تماس نیستم.
خیلی سعی کردم ولی نشد
از دست رفته این دختر.
ادرسم به کسی نده لطفا.

نازنین سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 22:03

ازش عذر خواهی کن خب تو هم
غرورتو بذار کنار

تلفنی خوب نیست اصلا
اصلا
فقط توی وب

دفعه دیگه اومدم نبینم نارون بی آدرس باشه ها
وگرنه خودم دست به کار میشم

اصلا بحث غرور نیست.
یه حرفایی گفته شد که
یه جورایی حرمتا رو شکست
بی خیال شو نازنین.
افرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد